onsdag, april 12, 2006

Kingfisher

Just nu så har jag så jäkla mycket att blogga om så jag vet inte var jag ska börja. Resan gick bra, jag blev lite försenad i inrikesflyget från GOA men det vägdes upp av att flyga med Kingfisher.

My days de är galna!

Flygplanen är sjukt high tech med en liten skärm i alla säten där du kan välja olika kanaler och flyginformation precis som i första klass och sen så har de en fin meny där man ser vad det är som serveras och där man kan välja mellan vegetarisk eller non vegetarisk mat och en mssa piffigheter som "egen-brandat" vatten, mintpastiller, hörlurar, riktiga bestick i stål osv. Det galnaste är att jag bara var uppe i luften med dom en timme.

Kingfisher är ju mest kända för att göra en av Indiens främsta ölsorter men jag antar att likt virgin så behöver alla dryckestillverkare av rang ett eget flygbolag.

I sann bira-anda så anställer de bara sjukt snygga människor.