tisdag, april 04, 2006

Packa - del 1

Tanken var att jag skulle börja småplocka lite och få sakerna på plats, jag tänkte att om jag påbörjar att plocka ner lite grejer i resväskan så kommer det mesta att trilla på plats i längden.

I was so wrong

Efter lite plock med Lexington-handdukar, några fina Marimekko-lakan, några knivar, lite smått och gott här och där undrar jag nu var jag ska stuva in alla kläder? Jag ska ju för bövelen minst få med tre kostymer två blazers och typ tjugo skjortor. Sen är det ju alla tröjor, någon cardigan, underkläder etcetera…

I so have a problem

2 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Du får ta med en alpacka, en söt en att packa på om du inte får plats i väskan!

11:04 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

stora morran: hmm ja alla ideér är ju bra förutom de dåliga...

Jag, jag och jag: Jo såklart att det finns, men man vill ju inte behöva bygga upp garderoben helt igen och dissa allt fint man redan gillar och valt ut till sig själv idag...

3:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home