torsdag, mars 30, 2006

Jeansfest

Ikväll är det releasefest för J. Lindebergs nya jeans som tydligen är jäkligt smala och häftiga, det ska tydligen ges ut 200 stycken ikväll och håller jag mig framme så kanske jag kniper åt mig ett par. Annars så är väl inte Johan Lindeberg mitt favvomärke, jag tror faktiskt att det på något sätt tappade sin lyster första gången Jesper Parnevik struttade runt inklistrad i JL-loggor och uppvikt kepsskärm…

Jag ska bi fotad idag också, 18:00 ska jag hålla mig nere på Stureplan.

3 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Topmodell Man here comes Le Fox!

11:57 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Nej det är såklart inte Topmodell Man, det är ju för People...

Det var för övrigt världens snabbaste fotografering. Jag tror banne mig att det max tog tolv minuter från det att jag satte mig på "Lisa på torget" till dess att vi var klara

2:30 em  
Blogger Stora Morran said...

Du är typ som Florina i topmodell, du sätter dom direkt!

11:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home