onsdag, april 05, 2006

Handla läsk

Jobbet rann på jäkligt fort idag, jag fick en skön film där de filmat från Bangalore-kontoret och det ser faktiskt jäkligt bra ut. Snyggt designade möbler och allmänt cleant, lite sådär IT-bubble-look. Hur som helst är det skönt att veta ungefääär vad det är för miljö som väntar mig framöver.

Jag och M laddade lite för min hej då/jag fyller 29 -fest jag ska ha på fredag. Vi köpte sjukt mycket groggvirke och smått och gott att sätta ihop sköna snittar med... Det var jäkligt tungt att bära hem och då jag inte hade vantar så frös jag om händerna hela vägen.

Kvällens bravader har inte varit alltför avancerade då vi mest käkat lite gulashsoppa, rostat lite bröd och kollat på top model.

2 Comments:

Blogger odenplan.nu said...

Gulag-soppa. Ska jag få hos bruschan idag som fyller 28. Som sagt...god lycka. Och grattis på födelsedagen while I'm at it.

3:23 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Thank you Mr Odenplan, jag hoppas också att allt ska gå bra.

Hoppas soppan smakar smarrigt...

3:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home