fredag, april 07, 2006

Partaj

Ikväll ska jag ha partaj och när jag räknar alla på listan så är det näsan trettio pers. Med andra ord så blir det lite tight men tight är ju faktiskt samtidigt bra då det oftast blir roligast så. M har hjälpt mig och shoppat oliver, kapris och gjort smarriga fetaostcigarrer (ja tydligen heter de så). Dagen idag har gått åt till att köpa sprit och fixat körsbärstomaterna som ihop med den vinäger och provencalemarinerade mozarellan kommer bli skitsmarrigt.

Det här blir alltså sista festen innan min resa på måndag och jag har valt att kalla den ”hej då/jag fyller 29”. Tanken är att ha en fest innan jag åker och samtidigt lite i förväg fira min födelsedag den 15:e.

Jag tror det blir roligt, jag har sjukt mycket bål (läs sprit).

Wohooo!

1 Comments:

Blogger Östermalmsräven said...

What? Har jag plockat bort dig? Då får jag banne mig se till och lägga till dig igen hehehe...

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home