måndag, september 24, 2007

Norwich

Jag lyckades hitta den enda platsen på hela den här skokartongsflygplatsen som hade uttag för el och här sitter jag och M och jobbar hahaha. Visst, smått halvpatetiskt men vårt Edinburghflyg är typ två timmar sent och 24-timmars wlan kostar inte mer än 10£ så jag antar att vi kan leka kontor här för stunden.

Mötet i Norwich gick bra idag, bara glada miner för stunden och har vi bra flyt så går vårt Edinburghmöte lika galant nu på onsdag.

Pust.

Det här med att flänga runt och fånga upp gamla kunder är ganska krävande och mycket av tiden sitter jag precis som just nu (på en ful flygplats) så det är väl sådär halvkul i längden. Men men, det är mycket man måste göra på en gång just nu och när jag dragit expansionsplaner och pratat framtid med alla kunder så blir det ju lättare, tanken är ju att jag inte ska resa runt såhär mycket hela tiden utan det är egentligen bara en puckel jag ska ta mig över just nu (allt-på-en-gång-puckeln).

Jag åkte tåg upp till Norwich i morse.

Sprang på den här stationen.

Skönt namn?