fredag, september 14, 2007

1997

Nu blir det lite fylleblogg här sörrö. Varje gång jag blir riktigt på lyset och kommer över youtube så sätter jag på gamla godingar och drömmer mig tillbaka till den tiden då "a million bucks" var sjukt mycket pengar och Mercedes s-klass såg ut som en container.

Det här är en av de absolut tyngsta låtarna någonsin och 1997 så kunde jag bara två lines på hela låten, första linen var såklart punshen i början "I make a million bucks every six months and ya'll hating my game saying my name..." sen kom andra sådär mot slutet "My styles digable, so I'm phat like that, I got a benz too and its black like that"

1997 la grunden till mycket och EPMD är sjukt mycket ansvariga för mina livsval.

Checka EPMD och "Da Joint" på youtube, jag är för rund om fötterna för att embedda in video på bloggen just nu men länka kan jag fortfarande hehehe...

3 Comments:

Blogger SonnyBoy said...

YESS!!

11:53 em  
Blogger SonnyBoy said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:53 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Visst visst, great flow.

8:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home