måndag, september 17, 2007

Finally!

Jag fick lägenheten i helgen och attans vad skönt det är att få all skit ur resväskorna och in i garderober igen hehehe. Lägenheten ligger jäkligt lugnt och fint ungefär en minuts gång från "Barons Court", granne med "Queens club" (det tar typ 10 min om jag ska in till Picadilly).

Allmänt så är den väldigt fin (Jag får posta mer bilder senare). Jag var lite neggo angående storleken i början men en vettigt stor tvåa är nog det man får nöja sig med i den här staden utan att ruinera sig helt.

Högt i tak, sköna trägolv, stora fina fönster i alla rum, jacuzzi, fräsht ikea kök, öppen spis och mycket garderober gör faktiskt att jag känner mig nöjd. Alltså nöjd på riktigt.

Bra skit.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt, låter ju toppen! När flyttar fästmön in?

8:15 em  
Blogger ettett2 said...

Ser stabilt ut! Tittar förbi någon dag när jag har vägarna förbi. :)

11:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Förutsätter att den har gästrum? ;)

9:10 em  
Blogger Östermalmsräven said...

karolina: det tar tyvärr ytterligare enmånad då hon har lite att styra upp just nu...

ettett2: ja för tjyven!

v: Njae det är ju bara en tvåa men jag har en bäddsoffa :-)

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Det går så bra, jag är inte så känslig. ;)

5:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home