onsdag, september 05, 2007

Sorry

Shit pommes, jag har inte bloggat på ett tag och jag kan nog enklast förklara det med att det varit mycket att stå i både på jobbet och efter arbetstid. Jag har kollat lite fler kontor nu och är inte fullt lika neggo som i mitt förra inlägg, kan nästan säga att jag har två jag skulle kunna tänka mig samtidigt som det snarare kommer att falla på om vi inte får en bra deal (jag vill inte ha långkontrakt och de vill ha treårs typ).

Efter jobbet har jag roat mig med U och M. Det roligaste är just att M heter "Mo", alltså på riktigt. Morran skulle nog tycka det var riktigt roligt om jag minns henne rätt hahaha. Hur som helst har det varit lite småfester och middagar som summa sumarum varit väldigt trevliga.

Henkepenke är ju i London under veckorna också så en middag på koreanen vid Leicester square han jag med också.

Imorrn bär det av tillbaka till Stockholm och jag stannar hemma över helgen. Känns faktiskt lite lyxigt.

Soft.

2 Comments:

Blogger Stora Morran said...

"Mo" är ett av mina favorit bebisnamn. Jag trodde jag hade hittade på det själv. Du är säker på att han heter "Mo" och inte "Moe"?

12:26 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Japp that's the shit, han heter Mo.

11:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home