söndag, september 23, 2007

Trött i benen

HTM har ju varit i stan hela helgen så efter det att jag missade att dra med honom till "Suay" på fredagskvällen (var där och käkade med U) så lovade jag bättring inför lördagen. Solen höll i sig hela helgen så efter lördagslunch på "Basuba" så drog vi oss ner åt Bond street och heldagsshoppade (jäklar vad vi prommenerade för jag har faktiskt lite träningsvärk i benen idag). Jag köpte inte så mycket alls, skulle kolla skor men kom in i en shopping-koma som slutade i att ingenting alls hamnade i påsen. Well, jag tar igen det snart.

Kvällen skulle vara lugn då jag var trött i benen (ja jag vet att det låter vekt) men påbörjades på hemmaplan med käk på Gloucester Road och slutade ganska blött på "Opal".

Jäklar vilken fest det blev.

Imorse vaknade jag i soffan med bara kalsongerna på mig och utan täcke. Jag måste ha somnat "på väg" till sängen.

Märkligt.