torsdag, augusti 30, 2007

Köpa vs Tvätta

Visst må det vara gnällande på hög nivå och ja så länge har jag ju inte bott här men hursomhelst så hatar jag redan att bo på hotell. Det är något oerhört opersonligt i det hela och även om det är snyggt och städat när man kommer hem så känns det aldrig som att komma just hem. Me don’t like.

Jag har ett annat problem också, mina kläder håller på att ta slut. Jo ni minns ju kanske att jag primärt bara skulle stanna i en vecka men nu har det dragit ut till typ tre veckor och även om jag alltid packar massor så sitter jag nu och har det sköna dilemmat om jag ska behöva tvätta (lämna in någonstans alltså) eller köpa nytt.

Hmmm.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Looking good. London's treating you well, bun!

10:09 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Thanks.

12:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home