onsdag, augusti 29, 2007

Meze?

Det är ett jäkla drag på kontorsmarknaden här, hittar man ett trevligt ställe för rätt pris så är det ofta taget så jag har försökt skicka ut lite förfrågningar hos folk som får in saker "snäppet tidigare" innan det når rakt ut på webbsidor och en större marknad.

Jag träffade min gamle kamrat H och käkade middag igår, skönt ställe på Wardour Street som heter "Meze" tror jag (eller "Floridita" kanske det hette? ligger nästan granne med "Basuba") och som kör sköna drinkar och trevliga tapas. En kanna sangria och lite småkäk stod på menyn men det blev ingen "all nighter" direkt, vi är ju trots allt vuxna i veckorna hahaha.

Solen skiner här så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med paraplyplanerna. Hmmm det är nog ändå lika bra att fixa ett så fort som möjligt, det här vädret är ju relativt snabbvänt.

2 Comments:

Blogger SonnyBoy said...

Köp dig ett stiligt paraply.
Eller förresten,,, köp två. Fox-mama ska väl ha ett när hon kommer över, så ni matchar.

9:24 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Sant. Jag måste såklart köpa två matchande.

3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home