onsdag, augusti 15, 2007

Manchester

Sorry för kassa uppdateringar men jag hade ärenden upp i "Carlisle" såhär i början på veckan och sitter nu ganska fullt med att få ihop rapporter, projektplaner och uppföljning till hela den där baletten. Det blir förresten lägenhet i Chelsea, åtminstone ett tag framöver men jag får den nog inte förrän mitten/slutet på september om allt går som jag vill så vi får se hur jag gör för att lösa saker fram till dess.

Helgen var bra men lugn. En fredagsöl med gamla bekanta slutade lite oväntat men resten av helgen spenderades ute på Ljusterö med mina föräldrar, min syster och två ungar som ständigt var höga på socker.

Typ.

Ikväll ska jag nog dra med B på catch-up-middag, känns som det finns massor med nya ämnen att dividera om. Att jag förlovat mig exemplelvis.

Well, back to work.