torsdag, augusti 09, 2007

Knack knack på dörren, Dogge är tillbaka

Jag skulle såklart kunna älta runt kring sommarfester och drinkar på Stockholms uteserveringar i brännande värmelampsken, problemen kring Ilas visum som hon behövde för att kunna hälsa på mig i Sverige, att jag inte orkade vänta och åkte ner till henne istället, att vi förlovat oss, att jag numer är General Manager i London och därmed måste ändra status på den här bloggen igen (östermalm känns ju faktiskt ganska avlägset nu men vem bryr sig egentligen?), att jag inom en väldigt snar framtid kommer ha ett crazy ”Indian wedding” och andra småsaker.

Tyvärr är mitt huvud för smockat med intryck för att saker ska kunna läcka ut i charmerande texter, det skulle bli för långa och avancerade inlägg som ingen riktigt skulle orka med.

Jag tar det nog peu om peu istället, drar kanske in reflektinoer över det som hänt under min bloggsommarsabbat när jag plitar ner dagarna som stundar.

Typ.

Ridå upp.

I’m back.

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bröllop? Shit, här händer det saker. Grattis :D

10:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Detta var tillräckligt charmerande i min smak! Och grattis och hej vad kul med London och lycka till och välkommen tillbaks!

11:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Kul att du är tillbaka! Och här har det tydligen hänt grejjer...Ser fram emot snara och utförliga uppdateringar, tack! Självklart grattis en mass ;-)!!

12:08 em  
Blogger Blancaflor said...

Herregud!! Vilka nyheter! Grattis, grattis!

Sa det blir London, det later kul.
Glöm inte att uppdatera oss mer regelbundet fran och med nu.
Lycka till!

5:34 em  
Blogger Anna said...

Grattis till förlovningen!! Som tidigare kommenterare skrivit, nu vill vi ha tätare uppdateringar :-)

8:11 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis o underbart att saker o ting faller på plats till slut...

Glad att du hittat hem både jobbmässigt, bostadsmässigt o kärleksmässigt!!!

12:03 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

m: jo visst sörrö, hela paketet.

v: tack, skönt att vara tillbaka framför datorn (det regnar ju ändå ute)

maria: ja nu är det dagliga notiser som gäller, precis som förr.

blancaflor: Jo det blev England istället för Spanien den här gången. Nu är jag ju i Europa i alla fall :-)

täljebo: tack tack, yes yes.

anneli: Ja allt på en gång. Ibland är det ketchupeffekt.

9:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Mon Chien, här kommer ett stort fång rosor! Å vad ska jag säga... Det kommer bli så bra det där, ni gifter er ju av rätt anledning. Kärlek! Hälsningar Blygo.

11:27 fm  
Blogger L said...

Oj, grattis till förlovningen! Och kul att bli London-bo!

11:13 fm  
Blogger Anette said...

Oj då! Här går man in för att se om det möjligen, möjligen blivit nån uppdatering och vad får man se då? Vilken sommar du haft! :) Grattis till nya jobbet! Och jättegrattis till förlovningen - till både dig och Ila!! :) Kärleken övervinner allt ändå...

3:04 em  
Blogger Östermalmsräven said...

jovisst, tack tack

10:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home