måndag, augusti 20, 2007

Sundsvallsbor

Helgen var riktigt nice med en ”Lisa på torget-Hotellet-Riche-Laroy-Efterfest med sundsvallsbor” -kavalkad på fredagen med Sonny och lördagsmiddag på ”Hotellet” med boysen. Lördag på dagen han jag även med en sväng ut till Ljusterö och grattade min mor på födelsedagen.

Söndagen var sjukt lugn och jag spenderade typ 80 minuter i telefon med min ”wifey” samt slökollade på TV och lullade runt sådär allmänt.

Idag är jag i Sverige fram till 16:00 sen bär det av till London resten av veckan. Jag ska börja dra i alla trådarna och såklart träffa på de gamla UK-boysen som jag hängde med i Bangalore.

Ja så nu blir det väl londonbloggning ett tag framöver.

Bring your umbrellas!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja for inte ar det vackert har. Fast i morgon ska solen skina. Sager dom.

10:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Paraplyet är under armen, nu väntar vi bara på en bild på dig i en härlig plommon-stop...hehe! Inte sant, Blanca? /Blygo

11:40 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

v: Hmm jag undrar vart den där solen tog vägen?

Blygo: Hattar har aldrig varit min grej men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp på bild här framöver. Jag kanske tar seden dit jag kommer hahaha...

4:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home