torsdag, augusti 16, 2007

Lite fel va?

Sa jag Chelsea? Då sa jag fel, min lägenhet ligger ett stenkast från tunnelbanan "West Kensington" och tydligen så ligger den granne med något som kallas "Queens Court". Vet inte riktigt vad det innebär eller vad det är men det är tydligen ett känt landmärke.

Jag mejlade precis mina londoners som är i Bangalore och sa att jag förlovat mig, det blev ett himla liv hahahaha. Är det så konstigt att jag stadgar mig? Hmmm för mig känns det dock naturligt. Ganska i alla fall.

Hur som helst så springer jag ju på dem nästa vecka då vi alla faktiskt är i London från och med måndag så det blir nog idel glada miner. Åker nog tillbaka till Stockholm på fredag eventuellt.

That's it.

3 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Jag löööv London! Restaurangerna, shoppingen, pakerna, kulturutbudet... vem försöker jag lura? ;)

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

I löööv Kensington! Bonn-läpp som man är, har jag tyvärr nästan enbart hängt där de ggr jag varit i London. Nåväl. Nu ser du till att lära dig hitta dina favoritbutiker, barberare etc! Extra kul att ha sina vänner där också... Hälsningar Blygo.

11:33 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blanca: Jo du borde passa in som fisken i barriärrevet. När är det dags att ta sitt pick och pack ur Spanien? :-)

Blygo: Jo "Kensan" är väl där man hamnar i tid och otid. It's quite ok.

8:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home