fredag, augusti 10, 2007

TGIF

Jag sitter och knåpar ihop visioner och tankar i ett dokument som i längden ska bli någon slags ”road map” för Londonkontoret samtidigt som jag läser på kring en ny kund som droppat in från Manchester och som vi ska åka och träffa nu på måndag.

Bara så att ni vet så är jag i Stockholm den här veckan, det blir lite fram och tillbaka framöver innan det sätter sig till 100%. Jag måste bestämma mig om lägenheten i London också men som sagt, det kommer, det kommer. Var sak har sin tid som min far alltid säger.

Nu är det tid för fredag.

Hörde rykten om något slags ”allsång på Debaser” men var tvungen att sätta ner foten. Någonstans får man ju sätta smärtgränsen, vi har ju alla ett personligt varumärke att vårda hahaha.

Vi ses på Riche eller nåt.

Business as usual.