onsdag, juli 26, 2006

Triad

Igår blev det lite viktträning på Leela med RN och GA innan vi tog några varv i poolen (jag bombade mest) och softade i loungen. Det var nice att ha ett litet gäng som kunde sitta och käka pasta och dricka öl tills den där känslan av att man nog borde dra sig hemåt då det är en morgondag som stundar dök upp.

Ikväll är det Malini Ramani –festen så det blir nog riktigt nice. Vi ska ta några drinkar på 13th floor och njuta av utsikten strax innan.

Oups nu måste jag iväg på ett stormöte.

So long!

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Du verkar ha det sjukt soft med alla fester och middagar.

Sag förresten pa en karta att Bangalore ligger ganska nära maldiverna. Har du fundrat pa att ta en tur dit?

1:39 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Jag får passa på att festa och käka nu när jag har ett possie, såååå mycket av det goda har det väl inte varit :-)

Maldiverna? Låter nice, får tipsa min dam om det då hon i stort sett redan har bokat upp alla helger framöver med resor hit och dit och SPA och resorts hehehe. Antar att det blir lite mer fokus på resor och upptäckanden på helgerna istället för jobb när hon kommer hit.

1:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home