fredag, juli 21, 2006

Malini Ramani

Jag har fått en inbjudan till ett så kallat ”private party” på the park nästa onsdag med den (mest i Indien men även i Europa) kända designern Malini Ramani och tänkte slå mina nätverksplaner i lås och ta med mig RN (som är tillbaka i Indien) och den halvsvenne som jag mötte igår på Leela.



Halvsvennen är egentligen uppvuxen i Genève men då hans mamma är svensk och han funderar på att flytta till Stockholm för en trainee-tjänst på MTG (Då hans pappa känner någon i styrelsen) så räknas han som svensk från och med nu. Förresten så ska vi väl inte vara "picky" och diskutera ihjäl oss kring svenskhet med tanke på att mina föräldrar är från Spanien hehehe.

TGIF, ikväll blir det party party på Athina.

3 Comments:

Blogger ettett2 said...

Sverige??

Är du från Sverige? Jag som trodde att du var från Stureplan! =)

Party hard my friend!

10:15 fm  
Blogger Blancaflor said...

Later kul! Det blir utgang för mig ikväll ocksa.

Imorgon väntar släktmiddag med min pojkväns familj. Det är första gangen jag träffar dem. En protestantisk guiri bland konservativa katoliker. Nagot tips??

12:26 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ettett2: Honey, jag är Europé med huvudkontor på Leela just nu hehehe. Njae allvarligt talat så är jag nog spanjack med vissa svennetendenser.

blancaflor: Guiri! Oh my god hur ska det där gå? Äsch jag tror de är snälla, spanjorer är ju ganska öppna och du klarar det nog galant.

7:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home