måndag, juli 03, 2006

Kalas + Flipp

Hela havet stormade i helgen. Jag flippade över M och några grejer som fick mig att känna olust inför framtiden och det hela resulterade i ett drama som i stort sett sög energi ur hela söndagen. Idag känns det dock bättre, jag behövde en urladdning i den här storleken för att vara säker på att jag vill ge mig in i det här.

Fredagen och lördagen gick dock i festens tecken, med hallabalo på ”Park” och ”Athina”. Man kan säga att festandet gick så pass bra att jag på lördagen fick inbjudan till ”radio citys” 5-års fest som gick av stapeln på söndagskvällen. Jo jag vet att det är galet att ha fest på en söndag men de ville verkligen fira femårsdagen exakt på den dagen då de fyllde år.

Radiofesten var ett riktigt sjöslag med fri bar och influgen DJ från London. Jag tog det dock lugnt (energin var ju som sagt låg) med några vitalizers en vodka redbull och en whiskey soda som minimalt ”track record” den kvällen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Detta var i Sverige förmodar jag? Lät grymt kul älskar Radio City

8:58 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Nej nej, nu är det Bangalore igen sörrö... Det roliga är att det bara finns en endaste kommersiell radiostation i hela Bangalore och det är just denna. De ligger en sisådär tre-fem år efter i tiden känns det som.

Men jäklar vilken fest!

11:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home