onsdag, juni 28, 2006

Schemalägga

Gårdagens välplanerade lunch, drinken på torget med MP och kvällen med boysen och Bea gick som på räls. M, AM och J dök upp på ”lokal” för några slumrande öl och en första halvlek av fotboll (spanien åkte ut och med det mitt VM-intresse).

Jag sprang på JL igår också, hon såg ut precis som när hon var tjugoett trots att hon fött barn och hela paketet. Varje gång jag ser henne så tänker jag på E-tuna och våra galna dagar på högskolan hehehe.

Jag åker ju i morgon så jag har lite dåligt samvete inför M. Jag han med en lunch på Grodan idag och har bokat ”Villa Källhagen” ikväll men jag har på något sätt även förstått att det dåliga samvetet inte försvinner med en veckas besök och några slevar piffig mat.

Det blir nog bättre när hon flyttar ner till mig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ahaa! Vem är JL då!?

6:31 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

JL är en kär gammal vän till mig som jag hängde mycket med under åren på högskolan...

11:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home