fredag, juli 28, 2006

The cheesy farm boy tan

Min hellboy-bränna har lagt sig lite nu och har faktiskt börjat övergå till knallbrun. Det dumma är att jag fortfarande ser filmjölksvit ut på ryggen vilket ser lätt fånigt ut, en hederlig gammal bonnbränna med andra ord. Det blir nog till att sola rygg för hela slanten i helgen.

Igår hade jag en riktig slapp-kväll med TV-tittande, Wanley-mat och ostmackor. Yes ni läser alldeles korrekt för jag har faktiskt äntligen hittat ost i det här landet. Jag trodde att Bangaloreanerna endast levde på masala men jag hade fel, just nu har jag både indisk gouda och cheddar hemma i kylen.

Ha!

By the way så somnade jag jäkligt fort efter ostmackeproppningen så gårdagens grusighet i ögonen är borta nu. Jag är fit for fight, redo för nya bravader.

TGIF.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var ju för surt att jag hittade den här bloggen sista dagen under mina två veckor på ute i Bagmane Tech-Park. Det hade varit nice att snacka lite BPO ur svensk-perspektiv med över en öl eller så...

Å andra sidan så har det varit 2 veckors slit med kaosbekämpning men det verkar bli fler resor.

3:32 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Hehehe jo det är klart, du har missat några ordentliga partaj. Man behöver skölja ner kaosbekämpning och uppföljningar med några ordentliga sjöslag på Athina lite då och då...

6:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home