måndag, mars 20, 2006

Carola, drinkar och Bistro Ruby

Helgens bravader har varit ganska heltäckande. Fredagen blev ganska låg då mitt utresedatum till Indien fick M ganska förklarligt nog att ”go bananas”. Lördagen tog vi dock igen med minibiff-brunch på Bistro Ruby och kaffe/chokladkaka på Diplomat, tätt följt av drinkkväll med J+A+AM hemma hos oss framför schlagerfinalen.

Söndagseftermiddagen lurkade jag och M runt på moderna och kollade in Bruna Mathsson (jag gillar bara elipsborden) på arkitektmuséet innan vi fikade, handlade lite, gick hem, lagade mat och halvsomnade framför sjutusenåttonde tv-reprisen av filmen ”Notting Hill”.

By the way, rätt låt vann!

6 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Nagra ar i Indien? Hur länge planerar du att stanna?

12:56 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Jag har inget kontrakt som tvingar kvar mig i Bangalore, jag har en uppsägningstid som alla andra.

Däremot så är förutsättningarna för det uppdraget jag står inför på den nivån att det kan ta 1-2-3 år att genomföra. Om jag hatar Indien så kanske jag skiter i det och åker hem efter ett och ett halvt år och om jag älskar det så blir det längre.

Mer specifikt kan det nog inte bli just nu.

Hur planerade du innan Marbella?

1:12 em  
Blogger Blancaflor said...

I see.
Jag tänkte stanna i Spanien ett ar för att fa lite utlandserfarenhet pa mitt CV. Nu har jag varit här i snart fyra ar och tror inte att jag kommer att flytta hem.
Ya veremos...

5:12 em  
Blogger L said...

Vad härligt det låter med brunch, fika, drinkkväll, några timmar på Moderna muséet.. så ska jag också ha det en dag.

11:19 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Louise: Jo jag tycker man är värd det sådär ganska ofta faktiskt hihihi...

11:21 fm  
Blogger L said...

Absolut!

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home