onsdag, mars 22, 2006

I'm off to Paris

Igår var vi en sväng på middag hos T och F, jag var tvungen att låna bil för att ta mig ut till dom och visst att det har sin charm att svänga in i området man växte upp i men jag skulle nog ändå inte vilja flytta tillbaka. Inte ens om jag fick barn och skulle behöva ett hus. Det känns som ett avslutat kapitel på något sätt, jag har bott där ute tillräckligt under hela min uppväxt.

Jag lämnade över mina projekt till AE idag. Exemplarisk överlämning som jag faktiskt var väääldigt nöjd över. Jag hade summerat de olika projekten i olika plastfickor och mappar och sånt, jäkligt skönt att dra till Paris imorgon och känna att allt rullar på av sig själv.

Min VD svängde förbi mig och ville prata framtida business och det underströk det där med att de är nöjda med mig och jag känner att jag är nöjd över min tid där även om sista veckorna har känts lite småkrystade.

Fikade med CW på stureplan innan jag begav mig hemåt, sjukt mycket fruttisar på 3-cafét. Galet.

Jag är tillbaka från Paris på söndag.

3 Comments:

Blogger L said...

(För en icke-stockholmare..) Vad är fruttisar?? :)

10:56 em  
Blogger Östermalmsräven said...

louise: Det är en variant på fjortisar, men inte vilka som helst utan de där piffiga du vet. Sandaletter på sommaren, likadana väskr och seglarjackor typ.

jag, jag och jag: Rom är fint, alla sådana där resor blir ofta jäkligt bra. Klart jag är avis...

10:06 em  
Blogger L said...

Okej, jag tror jag är med :)

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home