tisdag, mars 21, 2006

Idag var det dags

Morgonmöte klockan 10:00 med en hel projektgrupp. ”AE kommer att ta över hela det här projektet och alla mina kringprojekt då jag kommer att sluta inom kort”.

Well, det gick ganska bra och det hela slutade väldigt positivt då jag fick stående ovationer för min tid här och alla i slutändan även förstod att jag inte kunde tacka nej till det stora erbjudande jag fått. Jag var lite spänd inför det hela men jag andades ut när min chef slirade ur sig att ”man får så här bra erbjudanden om man är duktig och det har ju AD (jag) varit här också”.

Det känns skönt nu, jag oroade mig lite inför hur det skulle bli och hur jag skulle kunna lämna över och allt det där. Jag överdrev väl lite när jag tänkte igenom det hela tidigare, men det är hur som helst över nu...

Pust

4 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:24 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Yes, that's me. Det är ett spanskt namn, båda mina föräldrar är ju faktiskt spanjorer. Har jag inte nämnt det tidigare?

11:43 fm  
Blogger Blancaflor said...

Jo det visste jag. Jag blev bara nyfiken :o) Har du nagonsin bott i Spanien?

4:30 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Nope, det har aldrig blivit av. Mina föräldrar bor ju i vår Alicantelägenhet på vintern och hela släkten kommer från León så jag har varit i Spanien väldigt mycket utan att direkt bo där...

9:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home