måndag, januari 09, 2006

Hårdstart

Gosh nu är jag tillbaka i rushen på jobbet igen, man ruskas ut i verkligheten ganska snabbt på det här stället kan jag lätt tillägga.

Jag fick nyss iväg estimatet över 2006 för VK-projektet som jag haft lite ångest över och det hamnade i runda slängar kring fem miljoner. Ska nu börja förbereda en workshop med AB som jag håller imorgon med sex andra lirare och har äntligen hittat ett ledigt konferensrum i det här huset som vi kan sitta i.

Gosh jag har fortfarande inte fått bekräftat vilka jag kan ta med mig till workshopen från bolaget. Jag behöver två pers. När ska jag hinna briefa dom?

Mjukstart… Not.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

skön blogg! sådär lite distanserad men ändå fingret på.

1:28 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

lizzy: Tack, "fingret på" låter bra :-)

9:34 fm  
Blogger Blancaflor said...

Jag har ocksa kastats tillbaka in i verkligheten efter alla helgdagar. Men jag tycker det ar skont att vardagen med dess rutiner borjar igen.

1:17 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Hmm jo lite håller jag med dig, antar att jag bara är inne i en jag-har-så-mycket-att-göra-och-det-är-sjukt-viktiga-saker-gör-inte-fel-flow att det är småsvårt att hålla sig borta från magsår.

Antar att det ändå hör till spelet, ibland har man mycket och ibland lite.

4:26 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, du har verkligen en hel skön blogg :)

7:29 em  
Blogger Östermalmsräven said...

amanda: Tack så mycket, you are too kind!

10:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home