fredag, december 23, 2005

Ett sprakande nyår på er!

Jag tycker det är galet att jag haft 374 unika besökare hittills den här veckan, vad gör 374 pers på min blogg egentligen och läser de överhuvudtaget det jag plitar ner i mina notiser eller zappar de mellan bloggar som jag zappar mellan tv-kanaler när jag är rastlös? Om jag fått frågan innan jag kollat på bloggtoppen så borde jag chansat på att det fanns ungefär 20-50 personer som hängde här och som läste det jag skriver, men 374 är faktiskt lite bortom mitt förstånd.

Hur som helst så önskar jag er alla en fröjdefull jul, juldagspartaj samt ett brakande och sprakande nyår!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack det samma! God jul!

6:28 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Jag, jag och jag: Tack så mycket fröken och roligt att du hittar tillbaka hit fler gånger. Hoppas ditt nyår och din fortsättning blir kalas.

11:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home