onsdag, januari 25, 2006

Cash flow

Jag fick 54225 SEK per kvadratmeter så om en månad är jag Fredhällsräven istället för Östermalmsräven. Jag känner mig som en sån där lirare som blir tvungen att flytta till ett annat land med vinstpengarna men tanken är ändå att jag inom snar framtid ska hitta något större här på Östermalm. Jag orkar under min visit i Fredhäll inte byta bloggnamn med andra ord, hoppas ni har överseende med det.

Just nu så ser jag mest fram emot min bankomatslip, har nog aldrig riktigt haft kring sjuhundralax sådär i cash...

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Du skall bli sambo alltsa. Det rekommenderas.

5:57 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Jo, det ser ut så. Jäkligt moget! Hur många vuxenpoäng kan man få för något sånt?

11:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home