onsdag, januari 25, 2006

Beats och sånt

Jag har alltid inspirerats och peppats av att läsa glansiga magazine och lyssnat på hip hop. Jag fattar inte att man måste vara afroamerikansk, skjuten i magen sex-sju gånger och uppvuxen i Harlem för att kunna sjunga om hur mycket brudar man får i en SL 55:a med 23-tums-fälgar.

Jag tycker hip hop är roligt, snygga beats och rhymes, hela paketet. Jag uppmuntrar hela den där new-money-mentaliteten som är lite ful här i Sverige. Det där med att berömma sig själv sticker väääldigt i ögonen på folk och tydligen så är det till och med sjukt osexigt och "visar på en väldig osäkerhet" i vissa krystade kretsar.

Hmm, jag har laddat min w800 nu, I could not care less about them.

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

50 cent verkar väldigt osäker...

5:58 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: ehh okej.

11:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home