onsdag, januari 18, 2006

Två säten bred

Åhhh sorry! Jag har försummat bloggandet under gårdagen och idag så ser det knappast ljusare ut. Tyvärr så kan jag inte göra något åt det då jag är fullsmockad med interna möten och en handfull möten med kund. Under två dagar ska jag hinna med

Möte med CRM nissarna på AB
Möte med webb-byrå 2 på AB
Möte med finnarna inför uppstart på VK
Workshop 2 med AB
Avstämning VK export
Avstämning VK 2.1

…och så all uppföljning och förberedelse och grejer. Jag mailade precis M och sa att ”all work and no fun” is my middle name just nu och det känns lite så faktiskt. Jag har kul på jobbet dock, antar att det inte är såååå synd om mig...

Kolla in den här tjocka taxen jag såg på bussen för några dagar sen, den är typ två säten bred och ruggigt raggig i pälsen. Den ser ut som tre vörtlimpor man slängt på ett blått överdrag på.

Me like.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den är söt tycker jag! Me like it to!

11:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, gillar liknelsen med vortlimpor. Vort ar gott.

5:18 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: ...och nyttigt :-)

9:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Hm, jag ska fundera pa hur jag ska ta den dar kommentaren. :)

4:06 em  
Blogger L said...

Den ser lurvig ut för att vara en tax :), nästan lockig. Söt.

1:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home