torsdag, januari 12, 2006

Astoria & Hotell Diplomat

Igår bar det av till biografen och vi åtnjöt filmen ”Stolthet & fördom”. Visst kan man lätt kategorisera in den som tjejfilmens okrönte drottning med tanke på att den baseras på en bok av Jane Austen men jag lämnar det påståendet till att dissekeras av andra och kan ändå summera den som helt okej. Den hade en varm historia och slutade lyckligt så jag antar att jag var nöjd över besöket.

Efter bion tog jag med mig M en sväng till Diplomat och drack kaffe och apelsinjuice. Apelsinjuicen smakade grogg på något märkligt sett, god grogg dessutom. Ibland får man mer än vad man förväntar sig helt enkelt.

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Jag och S. planerar att se den ikväll. Han gillar Keira sa det funkar nog...

10:40 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Keira är helt okej, min tjej tycker hon har lite läskigt leende bara hihihi...

6:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home