lördag, september 29, 2007

Festligheter

Jag var ute och härjade med några presumtiva partners till bolaget i torsdags och slutade på wodkas artonårsfirande i Kensington. Restaurangen är sjukt nice och ligger jäkligt trevligt till på St Albans Grove, ett stenkast från Kensington square.

Vi fick fri sprit och lite snittar.

Sjukt mycket vodka.

Jag sprang på en gammal gubbe som hade stort eventbolag och jobbade stenhårt med "indiska tält" vad det nu betyder, hur som helst så var det tydligen omåttligt populärt. Han var gift med någon höjdare på Vanity Fair och ville nog helst bara resa till någon varm strand någonstans. Dock var han sugen på att investera pengar i Indien och han hade en riktigt trevlig idé som baserade sig på hans tidiga år inom restaurangbranschen.

Den som lever får se.

I fredags blev det "Dirty martini" vid Covent garden, riktigt trevligt ställe jag troligtvis kommer hänga på fler gånger. Grymt trevliga drinkar.

Idag, lördag, går jag på tomgång, käkar oliver och dricker apelsinjuice.

Jag håller eventuellt på att bli förkyld.

Gud förbjude.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Ledsen för förkylningen...

11:57 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

It's ok martini, jag tror det allmännt har med den kallare årstiden att göra.

Man glider tyvärr fortfarande runt i kostym och tror att det är sommar...

10:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home