torsdag, juni 28, 2007

Suecia

Jag är i stan och shoppar mig mörkrädd. Nya skor, jeans, ett till par skor, lite underkläder, tom-ford-solisar, en jacka... Hmmm kronorna tickar iväg men jag försöker övertala mig att jag ändå inte handlat så mycket där borta i Indien (det var mest hos skräddaren då allt annat var så fult) så jag har lite att "ta igen".

Hade en liten reunion i förrgår med moffi, Fjonk, ettett2 och jimmö ute på kungsholmen-pontånen (vi gick in vid 01:00 när de stängde ute) och drack sköna drinkar och tuggade nötter. Jag blev lite rund om fötterna och kan ju lätt konstatera att svennar fortfarande tillhör Europas vassaste spritbälte.

Min dam kommer redan den 13e (ja fredagen den 13:e ja jag vet otur hit och dit men what the fuck) och kommer att ha lite semester i två veckor. Hur vi gör sen och hur det blir med flytt får komma som det kommer.

Jag har haft lite möten nu också och som det ser ut är det tre intressenter varav en ligger främst (London). Kan vi bara enas om en bra deal så blir det nog regninga UK från och med augusti-september någon gång. De andra två bolagen är egentligen lite "back up" man lägger ju som sagt aldrig alla ägg i en korg. Det är ju trots allt mitt liv, hmm ja ni fattar.

Jag blir dålig på att blogga ett tag framöver. Ska ut till Ljusterö och fiska, grilla, hoppa studsmatta och sånt shit.

Back to basics.

So long amigos!

Glad sommar.

8 Comments:

Blogger Anna said...

Trevlig sommar!

6:09 em  
Anonymous Anonym said...

Du verkar nöjd, glad, lycklig, tillfreds och alla de där andra bra orden. Njut!

9:26 em  
Anonymous Anonym said...

Hej amigo. Jasså du hoppar studsmatta istället för att dricka drinkar med Sonny....hrm, hrm;)

Vi höres, må hväl.

9:47 em  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Men Sonnyboy, du får väl haka på ut till Ljusterö, hoppa lite studsmatta och sånt kul! Ta en smygbild på Räven när han gör en dubbel-saltomotar/den flygande svanen och visa oss! Ngn slags uppdatering vill vi ju ha.

Jaja. Skön sommar på er, pojkar.

11:30 em  
Blogger Skriet från lappmarken said...

Skönt att höra att det rullar på för rävrackaren. Jag freakar ur totalt just nu över en sån detalj som att flytta från Luleå till Sthlm. Hoppas du får ett bra erbjudande från London, älskar den staden. Hoppas du fortsätter blogga, du inspirerar mig.

12:11 fm  
Anonymous Anonym said...

did you die?

1:26 em  
Blogger Anna said...

Nu börjar vi sakna dig...

11:02 em  
Blogger Östermalmsräven said...

täljebo: tack tack, den var fin

v: jag är ofta nöjd, en sån där som alltid går och flinar. Äckligt.

sonny: du fick din del med va? hahaha.

blygisen: han hakade på och tydligen hakade du på honom en stund där också. Hahaha, oväntat är bra.

skriet: Ja stockholm är stort :-D Hur som helst så är flytt alltid komplext, hoppas det gått bra.

anonym: no I've just been hanging out in my rävgryt.

tälje: I'm back. Today.

10:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home