lördag, juni 23, 2007

1-0

Ja det här senaste inlägget får jag nog allt ta och äta upp. Blidö-Bangalore ser ju enkelt ut på pappret men tyvärr så ignorerade jag en av de väsentliga flaskhalsarna.

Just det ja, Indien.

Mitt första plan ställdes in och jag missade såklart midsommar, vi slussades till finhotell och dagen efter (idag) ut till flygplatsen igen. Väl ute "dag 2" ställdes ytterligare plan in och vi bokades om till en rutt via Chennai som i sin tur ställdes in på grund av strul hos "immigrations"

Nu är jag inbokad med nattens plan och kommer att spendera tiden fram till flight på "Le Meridien" och i mitt fina rums bubbelpool.

Indien vs optimistiskt tänkande, 1-0

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Vad hemskt! När man är pa väg hem vill man ju bara hem, hem, hem!

Well, jag var i Madrid pa midsommar; mer gaslever än sill :(

11:13 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Jag vet, det var riktigt hopplöst. Men vad ska man göra? ibland har man bra och ibland dåligt flyt liksom.

3:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home