torsdag, maj 31, 2007

Vita veckor

Jo visst har det trappats ner på drinkkvällar och hallabalo men det är knappast för att jag fyllt gubbtrettio och har flickvän utan snarare för att det är så mycket annat som ska tas tag i såhär sista månaden innan jag åker tillbaka. Dessutom så kan jag ju tillägga att mina UK-boys tillfälligt är tillbaka i London och italienarna är i Bangladesh och köper skinn till skofabriken så Bangalore är allmänt lite småtrött just nu.

Själv har jag en liten todo-lista som faktiskt växer sig längre och längre för varje dag. Jag ska fixa biljetter, försöka skicka extraresväskor i förväg, flytta bankkonton, sätta slutbudget för indienkontoret, säga till min flickvän att jag ska flytta till Europa osv. Listan är lång.

Jag tar nog igen drinkkvällar och hallabalo när jag kommer hem till midsommarsverige.

Ja så får det bli.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Många extra resväskor över när du kommer hem skulle det bli, kolla vad DHL tar för någon form av standardlåda eller halvpall som flygfrakt. Du behöver nog ha någon i mottagarlandet som tar emot den och signar men det går väl att ordna i Sverige?

4:37 em  
Blogger Östermalmsräven said...

tjocke konsulten: DHL kaske kan var ett förslag men jag vete tjyven om jag behöver en hel container. Jag hade nog snarare tänkt skicka en extraväska eller två med "air frace" och då får jag ju faktiskt alla väskorna på samma gång när jag landar på Arlanda...

Får se vilka vettiga alternativ som finns.

10:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home