måndag, maj 14, 2007

In between

Jag behövde den här helgen. Visst känns det lite fel att festa för fulla segel och hänga med galanta damer när Ila är i Delhi med sjuk far men samtidigt så känns hon ja lite sådär som flickvänner gör när man vet att de endast kommer att finnas omkring en i någon månad till…

Jag känner mig väldigt ”in between”. In between jobs, in between countries, in between girlfriends, in between investments, in between decisions… Jag kan nog hålla på och lista ”in-between-saker” hela morgonen men summa summarum så leder allt det här till en viss rastlöshet som gnager lite lätt på mig just nu.

Okej tillbaka till helgens bravader. Det var skönt bra fest hela helgen, en kombination av nya damer och nyfunnen energi gjorde att jag till och med hade efterfest som resulterade i frukost.

På onsdag är det Goa!

Det där resan behöver jag också.

Onsdagsresan alltså.

It’s going to be great.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur blev det med hemresandet egentligen? Jag blev bortfintad någonstans längre ner. Stannar du? Flyttar du till Sverige igen?

8:42 fm  
Blogger Ms.Take said...

Efterfest som slutar i frukost + energi & nya damer = singelliv? ;)

2:03 em  
Blogger Östermalmsräven said...

V: Jag ska summera planerna så fort de sätts men nu är det ganska vagt om jag ska vara ärlig. Det blir förändring det vet jag och jag vet att det är inom 2 månader. Resten är lite vagt :-)

Ms.Take: Hmm som sagt, jag är lite "in between"...

6:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home