onsdag, maj 23, 2007

LeeAnn

Jag tog en drink med LeeAnn igår och fick ytterligare inblick i hennes liv, ett liv som konservativa Indier enkelt borde kategorisera som ett Indien i moraliskt förfall.

LeeAnn är gift med en väldigt rik 45årig italienare som heter Paolo och själv är hon en späd lite flicka på 23 år (typ lika gammal som Paolos barn från hans första äktenskap). Hon gör inte så mycket mer än att vara en uttråkad hemmafru som shoppar, snortar kokain och tar hand om parets lilla dotter... Ja och så tvingar hon ut mig på drinkar ibland, hon är lite av en alkis också.

Men jäklar vad hon är snygg.

Förfärligt snygg.

Hua.

5 Comments:

Blogger Anna said...

Fy vilket tragiskt liv. Okej om man är "mammaledig" men att vara "lyxhustru" och ha trist låter inte som någon höjdare.

12:59 em  
Anonymous Anonym said...

La dolce vita... Vore nästan oanständigt om hon inte höll sig snyggare än snyggast ;-)

10:34 em  
Blogger henover said...

Djupt tacksam att jag får jobba, haha.

9:40 fm  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Hrm. Meaning what, Räven? What? *trummar med fingrarna på bordet....tick tack...* (Du ÄR ju Fez..hihi)

11:30 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

en södertäljebo: Ja lite tragiskt är det nog, speciellt som hon "hålls inomhus" á la indien style och endast "kommer ut" när hennes karl är ute och reser...

maria: ja, men hon är ruggigt grundsnygg också. Ja du vet så snygg man kan vara för att de snuskiga gubbarna med mycket pengar börjar bli giftassugna

malin: Jag med.

Blygisen: Jo lite Fez har jag nog gått och blivit, på gott och ont. Jag skyller på min rastlöshet just nu, jag är ju ändå "a good guy" innerst inne hahaha.

6:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home