lördag, april 22, 2006

Holy banderoly

Det var ju sjukt många ställen inplanerade igår men när man väl fått upp ångan så har ju allt det där en tendens att rinna ut i sanden. Det började med att vi förfestade i en rickshaw (svenne style) på väg till en ny klubb som hette maffia eller mafioso eller liknande. Den var sådääääär så jag tvingade iväg Manju & Suresh till ytterligare två halvbra klubbar innan jag fick nog.

Jag har liksom på något sätt vant mig vid "the park" nu och en kväll utan ett besök där känns liksom lite halvdant. Well, på väg ditt så fick vi syn på en stor smirnoff-logga som smällts upp på hotel "taj residence".

I love Smirnoff.

Vi rultade in på ett sjukt coolt ställe, mitt i en smirnoff-fest, med "the smirnoff models" och allmänt jäkligt trevligt klientel. Jag sprang på några italienare och en stylist (ja han var bög) som rabblade upp de ställen som gäller på olika kvällar och sa att om vi hade problem med att komma in på "Spinn" ikväll (lördag) så skulle vi droppa hans namn hos vakterna...

Nu blir det snabb sight seeing, lite mat och ikväll blir det alltså "spinn".

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I love a pint of lager. Haha..

1:20 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: jo det blev ganska många "pintar"...

6:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home