fredag, april 21, 2006

Cubbon park

Jag skulle iväg och hämta upp ett residential permit (till mitt körkort) men möttes som vanligt av ett till papper som behövdes (och en avgift för att jag inte fixat det tidigare då jag tydligen har skyldghet att fixa det här direkt när jag landat). Hur som helst så lackade jag ur, tog ledigt några timmar och spenderade dom ett stenkast från kontoret på Cubbon Park.

Cubbon park (Kungens park) var riktigt jäkla snygg! Den var stor som attans och proppad med gigantiska träd, fina färger, en rosenträdgård, en liten bambuskog och överallt sprang det runt små toviga ekorrar som lekte med varandra.




2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du (?) ser lite missanpassad ut dar i dina fancy klader pa den stampade jordgangen. :)

Men det ser gott ut! Och trevligt att jag kan kommentera igen.

3:48 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: Ja jag vete tusan vad jag gjorde, jag slant och sen kunde bara speciella people kommentera
:-). Jag känner mig lite missanpassad faktiskt, så där lagom hahahah...

11:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home