torsdag, april 20, 2006

Stockholm

Igår blev jag ledsen och ynklig när jag kom hem.

Jag jobbade från 08:30-19:28 och efter jobbet han jag med en sväng på ett stort varuhus som heter ”Central” (och hittade slutligen min Shiseido ansiktskräm som jag letat efter i hela Bangalore), tog en sväng förbi stället som ska fixa mitt körkort (fick reda på att jag behövde ytterligare ett ”papper” och tog en bild på en övningskörnings-rickshaw jag ville dela med mig av hahaha), köpte med mig käk hem från favvo-kinesen och skulle precis äta och kolla på Apollo 13 (som gick på HBO) när jag började tänka på Stockholm och min M.

I live like a king (but what is a king without his queen).

1 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Es tan corto el amor y es tan largo el olvido.

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home