fredag, april 21, 2006

TGIF

Åhhh pommes vad skönt det är med lite fredag idag. Jag har jobbat min första helvecka och börjar komma in i saker och ting på ett annat sätt.

I veckan har jag tvingat mig själv att ha personliga samtal med alla de anställda, lärt mig allas namn (jaaaaa jag vet att ni som känner mig tvivlar på den här punkten men det är ren och skär sanning), schemalagt utbildningsdagar jag ska hålla i nästa vecka, haft möten med 4 nya projektledare och en vaktchef från ”Group 4 securicor”, satt upp hanteringsregler för vakter/nycklar/server rum/hur teknikerna ska jobba etcetera.

Dessutom har jag ätit allt möjligt konstigt den här veckan utan att bli risig i magen.

Well, jag är värd en riktig partajfredag och på kvällens schema står: Hypnos, The park, Spinn och eventuellt Leela…

TGIF