lördag, april 15, 2006

Födelsedag i Bangalore


Idag fyller jag 29 och vi firade in min födelsedag med en ordentlig partajrunda som slutade på "the park". Tydligen så sammanstrålar alla här då de har öppet en timme mer än alla andra ställen så det blir riktigt bra drag här framår småtimmarna.

Det här stället har verkligen allt! Förutom att vara ett femstjärnigt hotell så finns det ett grymt gym med pool och spaanläggning (I'm soooo becoming a member), italiensk finrestaurang, sjukt fin frukostbuffé, tokskön lounge där de kör softa klubbar på kvällarna etcetera etcetera.

Kort och gott så är "the park" mitt nya "Riche" men tolv-tretton gånger bättre.

3 Comments:

Blogger Thérèse said...

Grattis! Bacardi Breeze är jättegott, nu blev jag verkligen sugen. Tror det får bli en sån när vi ska ut ikväll

4:21 em  
Blogger Blancaflor said...

Felicidades! Hoppas att du hade en kul kväll!

1:41 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Tack så mycket, kvällen blev väldigt rolig och den var helt klart över förväntan.

Jag trodde att jag skulle få sitta själv i ett hörn och sura och det var väl därför jag firade min födelsedag, i förväg, innan jag reste hit...

Ibland har man rätt och ibland har man fel helt enkelt.

2:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home