tisdag, april 18, 2006

Barilla

Igår orkade jag inte med flashiga restaurangbesök eller häng i trettioåttastjärnig hotell lobby så jag bad min assistent att köra mig hem och koka ihop den Barilla-pastan och de Barilla-burkarna med pastasås jag hittade i ett snabbköp för någon dag sedan. Jag hade sjukt mycket ketchup på och min assistent kollade på mig som om han inte riktigt kunde förstå att jag vill äta upp det där...

Jag: When I was a student I ate this every day
Assistant: Ok, sir
Jag: Do you want to try it? It's really tasty!
Assistant: I'm fine sir, thank you

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Pasta Rosso (pasta med ketchup och svartpeppar) var en klassiker under min studietid. I slutet av manaden ocksa ris med soja...blev dock aldrig en klassiker.

1:27 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: hahaha, japp det är oslagbart och ibland vill man bara liksom chilla och gå "back to the roots"...

2:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home