måndag, januari 30, 2006

Väldigt söt

Jag borde trappa ner lite, känner jag, för tröttheten börjar sätta sig i kroppen. Tre dagars hallabalo har förvisso varit väldigt roligt men jag vet inte om det är det att jag börjat träna igen och återigen börjat jobba i gammal vanlig magsårstakt som gör att jag nu på måndagsmorgonen känner mig som en pensionär med reumatism. Jag är stel, småtrött och lite grinig.

Fredagen trodde vi definitivt skulle bli lite soft då finska helkvällen snabbt gjorde sig påmind när vi stod på AG och sippade första groggen. Men skam den som ger sig, efter några glas blev det ytterligare glas och sen av bara farten blev det helkväll på Tranan, Olssons video och slutligen sista dödsrycket på Annakhan.

På lördagen var det trettioårsfest hemma hos J ute på Lidingö (Vi köpte fina manschettknappar på Paul & Friends). J ska ha tvillingar, det är helt galet hans tjej går runt med världens rundaste kula på magen. Hur som helst så blev det ytterligare sväng om bland vin och buffé som slutade med en taxi hem strax innan 02:00.

söndag var soft, vi hade storfika på mocco (C, M, AM, A, J) och slutligen så såg vi casanova på biograf sergel efter en väldigt enkel men god middag som M komponerat baserat på Karl-johan-svamp-färskpasta.

M var för övrigt väldigt väldigt väldigt söt i morse. Hon ska på jobbintervju hos en norsk bank och hade kittat sig till tänderna.

Väldigt söt (I so love her).

1 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Que bonito es el amor :)))

4:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home