torsdag, december 22, 2005

Jayla & VS

Av någon anledning så blev det modell-kväll för mig igår, jag fastnade framför ett avsnitt av det amerikanska top model och jag har aldrig sett ett program där de trycker in meningen ”to become Americas top model” så sjukt många gånger. Jag tror jag började räkna vid första reklampausen och fick ihop typ 23 gånger. Galet!

Hur som helst så är Jayla min favorit, she is so hot! Mina favoriter brukar i och för sig ändå åka ut först i alla fall (precis som i melodifestivalen) för av någon anledning så passar de inte italienska Vogue eller typ Amerikasektionen av Dolce & Gabanna. Det krävs tydligen lite mer spejsiga utseenden för sånt.

Del 2 av min modellkväll var programmet kring Victoria Secrets och allt som hände bakom kulisserna. Gosh det var också helt tokigt. Ohhh my days nu känner jag mig som en TV-addict men jag är egentligen inte så jäkla farlig, vissa dagar är värre än andra dock.

Efter jobbet hann jag även med att träffa P och han hade varit nere på Bangalore-kontoret och kommit hem med en äcklig (magsjuk)bakterie man får om man äter kyckling som inte är ordentligt stekt.

Crepy.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gossig kväll du =) Fattar att du var nöjd...

Själv var jag lite brudig o pallade inte riktig se hela VS visningen... med risk för att få grava utseende-komplex =) Men... lockad av glamoren tjuvtittade jag lite i reklamen från "Las Vegas" (en annan kvalitets-serie...hihi)

12:14 em  
Anonymous Anonym said...

Ha en riktigt god jul förresten! Så ses vi i mellandagarna!

12:14 em  
Blogger Östermalmsräven said...

am: God Jul på dig med! Hoppas tomten är snäll och ger dig många och fina julklappar...

1:07 em  
Blogger Blancaflor said...

Jag ser fram emot Reyes. Melchior dice que he sido una chica muy buena...
God jul!

10:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home