onsdag, december 07, 2005

Establish

Jag är så jäkla glad över att "House" på Humlegårdsgatan gått i konkurs (eller av någon annan anledning försvunnit) för varje gång man gick in där blev man upprörd över hur de kunde tjäna pengar med så sjukt fula grejer. Deras inköpare måste varit blinda eller "mentally challenged" på något sätt.

Nu har det i alla fall öppnat en ny inredningsbutik (Establish), jag har inte varit inne i den än men formspråket i skyltfönster och logotyp säger mig att den är piffig och ganska bra och stor och tuff. Eller hmm okej jag vet ju inte förrän jag varit inne i den men jag tar ändå det piffiga för givet.

Nu när jag tänker efter så är jag i och för sig inte så säker på att de ens säljer möbler. Hmpf, jag borde kanske stannat till och tittat ordentligt...

Well well, allt det här jag-är-så-glad-att-house-är-borta-för-de-var-så-sjukt-kassa tog väl helt enkelt över.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

... så mycket känslor för en liten affär?! Well, tur att det känns bättre nu då!

Kolla in invigningsfesten på Stureplan.se... så kanske du får en glimt om vad som säljs...

3:03 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Jahapp, har kollat in www.stureplan.se och fått bekräftat att "Establish" är en very trendy inredningsbutik samt att Niclas Rahm har köpt likadan rock som jag har. Tiger är ett töntmärke, what was I thinking?

4:06 em  
Anonymous Anonym said...

AM vi vet varför du var och kollade på stureplan.se!!!

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home