fredag, december 02, 2005

TGIF

Igår drog M. och jag hem T och F och bjussade på lite middag med fördrink (shit jag är nog uppe i parmiddag nummer 3 va?). Det var faktiskt riktigt trevligt! Väldigt länge sedan jag hängde med dom överhuvudtaget och jag måste nog erkänna att parmiddagar är vuxenpoäng men också sjukt bra om man har ett dåligt samvete av att man inte umgåtts med någon på en längre tid. Man bjuder hem, fixar lite mat och umgås i några timmar utan att behöva tokplanera.

Mitt problem är också att alla mina boys mer och mer börjar bli en familj med sin flickvän, vilket medför att våra dagar som hojtande stureplans-hängare är på upploppet. Parmiddag kan tyvärr ibland bli det enda sättet att locka dem ur sina hålor.

För övrigt så har jag träningsvärk av mina morgonövningar, ska på lägenhetsvisning på söndag och ska även en sväng till AG ikväll efter jobbet. Hoppas på att kvällen utvecklas till något roligt (Jaaa, det slutar nog på ett tokfullt Riche).

3 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Fredagar är helt klart den bästa dagen. Ikväll bli det Suite och Olivia Valere.

4:41 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Que aproveches...

4:48 em  
Anonymous Anonym said...

åh, parmiddagar suger. Iaf om man inte har fri sprit alternativt faktiskt gillar dom andra paren...

8:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home