måndag, december 05, 2005

Måndag

Ja jag vet, borde blogga på helgerna också antar jag men det känns som att tiden alltid hinner ikapp en samt att man på något sätt prioriterar bort datorn när man ändå sitter framför den 40 timmar i veckan.

Helgen var hur som helst riktigt skön, körde ett ordentligt bar-race på fredagen som inkluderade Hotellet, NOX, Annakhan, Riche och slutligen East medan jag väntade på att möta upp M vid svampen.

Lördag var nog tänkt att offras till baksmällegudarna men vid 20:00 bytte vi inriktning och snurrade iväg på hemma-hos-party som slutade på East.

Söndagen blev lugn, sov som en stock, kollade på en lägenhet jag tyckte var sådär och troligtvis inte kommer att buda på, käkade fisksoppa och kollade på Gay-army.

Japp, det var nog inte mer. Nu ska jag ta mig an norrmännen igen, deras uppdatering av systemet är ju på tisdag klockan 14:00.

4 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Din blogg är söt!

9:16 fm  
Blogger Blancaflor said...

Later som en skön helg. Jag tillbringade ocksa lördagen at spontanutgang. Oftast ar de nätterna de bästa.

12:59 em  
Blogger Östermalmsräven said...

stora morran: Well, yours is pretty toooo!

12:59 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancafor: Absolut, ju mindre förväntningar desto bättre partaj. Skulle inte du på konsert förresten?

1:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home