söndag, december 18, 2005

Söndag & presentationen (finally!)

Okej nu sitter jag med min PowerPoint trots allt och svär lite smått över att jag tagit en paus och bloggar, samt att jag kanske borde klarat av det här med presentationen igår eller hmm ja egentligen i fredags när jag gick tidigare från jobbet för att fredagsöla… Hmpf!

Vi hade pepparkakstävlingen idag och den gick som på räls, vi kom på delad andraplats och jag lovar att så fort jag kommer till jobbet i morgon så laddar jag upp en snygg bild över vår skapelse.

Igår kväll så blev det en sväng med boysen, vi satt tio pers och spelade poker (riktigt intressant) men det slutade med att partierna tog så jäkla lång tid så att vi tröttnade vid tolv. Två spel tog i runda slängar fem timmar, tur att man höll sig kvar länge i spel annars så hade man nog somnat.

Vi såg Mohammed Alis dotter spöa svenskan i boxning också, lite töntigt att de bröt matchen så tidigt måste jag dock tillägga. Jag hade hoppats på en riktig knock-out där någon dammar i mattan så att det ryker men tyskarna tyckte väl att det räckte.

Åter till presentationen...