fredag, november 30, 2007

Konstpaus

Jag skulle nog snarare säga just det att på riktigt så har jag ju såklart inte slutat med bloggen. Det hela har väl snarare med omständigheterna att göra och att min "fas 1" av londonverksamheten tagit i stort sett all min vakna tid de senaste veckorna.

Nu är dock allt uppe! Vi har kontor som renoverats, möbler som köpts in, lap tops och mjukvara, kontrakt, bolagslicenser, internet och telefoner och allt sånt där hallaballo som räknas in i ett väloljat företagsmaskineri.

Äntligen kan fokus flyttas från "uppsättningsfas" till "optimera business and profit -fas". Nu jäklar kommer det börja hända grejer.

Hur som helst ska jag bara till Indien först.

Ska ju gifta mig för er som inte minns men efter den vuxenpoängsfullpotten så kommer dock bloggen igång igen på riktigt, sisådär alldeles lagom till julruschen...

...eller inte...

Kalla det konstpaus.

So long!

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt att höra att allt rullar pånu.. Lycka till i Indien och med bröllopet..

8:20 fm  
Blogger Stora Morran said...

Men jalla, blogga då. Hur svårt ska det vara? Inte om ditt jäkla jobb utan tell us om brölloppet:-) Jag såg turbanen på facebook. Det såg livat ut.
Ho ho ho ho

9:23 fm  
Blogger Lisen said...

Dags att uppdatera vill ju veta allt om bröllopet!

1:55 fm  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Julruschen vilket år då?

Gott Nytt och all lycka i ditt äktenskap!

5:22 em  
Anonymous Anonym said...

Ja nu är vi nyfikna, bilder och rapport om bröllopet tack

12:25 em  
Anonymous Anonym said...

Konstgjord andning på bloggen snart??

1:51 em  
Anonymous Anonym said...

Ho ho...
..någon där?

Kom igen nu så här kan vi inte ha det! Det måste ju ha hänt 10011 saker sen sist.

7:41 em  
Anonymous Anonym said...

Och med "long" menade han long!

11:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Julruschen 2008 eller?

6:59 em  
Anonymous Anonym said...

Konstpaus? Nej snarare konst(ig) paus!

6:58 em  
Blogger Blancaflor said...

Ja, nu vill vi veta allt om bröllopet och hur du har det i Londres...por favor :)

5:32 em  
Anonymous Anonym said...

kom igen (för fan). ge oss en liten recap i alla fall :D

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

Hej räven, jag saknar din blogg. Den gav mig good feelings och ligger fortfarande kvar i min länklista trots ett års tystnad.

3:47 em  
Anonymous EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Saknar din blogg, kan du inte blåsa lite liv i den igen? Sjukt att man fortfarande kikar in fast den varit död i flera år *s*. Såg att du fanns på Facebook och att du var kvar i London. Hoppas du fortfarande är gift och har ett bra liv.

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

6:17 em  
Anonymous http://importic.se/ said...

Bli unik - http://importic.se/

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home